Nový expertní trénink nejen pro manažery !

 

OČEKÁVACÍ ROZHOVOR DO HLOUBKY

Aby byli lidé aktivní a dosahovali výsledků!

Aby lidé neselhávali a dělali správné aktivity!

NEPLNÍ VAŠI LIDÉ NA 100 % SVÉ POVINNOSTI?

VYMLOUVAJÍ SE?

POZNÁVÁTE SE V NĚKTERÉ Z NÁSLEDUJÍCÍCH SITUACÍ ?

Stává se vám, že vaši lidé neplní zadané úkoly?

Že neví, co mají dělat a nepřináší výsledky, ale výmluvy?

Vznikají ve vašem týmu konflikty, kdy se jeden vymlouvá na druhého?

Chování, oblékání a vystupování vašich lidí ne vždy odpovídá vašim představám?

A víte, že to tak už vůbec nemusí být?

Toto všechno je totiž důsledek nesprávně nastaveného očekávání.

ODPOVĚZTE SI NA OTÁZKU

 Kdyby tu se mnou v této chvíli sedělo 8 vašich lidí ze stejného oddělení, odpověděli by mi stejně na tuto otázku?

Co přesně od vás tento týden očekává váš šéf?

Pokud zní vaše odpověď "ne", vaši lidé od vás nemají jasně definovaná očekávání. A není to jejich vina.

Mám pro vás řešení jak nastavovat vaše očekávání, dohody a pravidla jasně komunikovat. Čtete dál.

Pokud někdo neví, co přesně po něm chcete,
tak i kdyby sebevíce chtěl, nemůže to splnit.

Mnozí manažeři si myslí, že jejich očekávání je každému jasné.

Každý pracovník přece ví, co se od něj očekává - plnění úkolů, výsledky. To je tak jednoduché.

OMYL.

Je nejprve potřeba nastavit očekávání.

 Jinak pracujeme pouze s domněnkami, nejen našimi, ale i domněnkami našich lidí. 

Zní vám to povědomě?

Umět efektivně zadávat práci svým lidem představuje pro každého manažera nebo vedoucího týmu opravdu základní krok na cestě ke splnění cílů.

Protože když naše okolí nezná přesně naše očekávání, výrazně tím stoupá pravděpodobnost nesplnění našich očekávání a vznik konfliktu. Konfliktu, který není způsobený nesprávným/neschopným člověkem na nesprávné pozici, ani neochotou daného člověka. Je to prostě tím, že neví, co má dělat.

Vzpomeňte si, jak jste se vy naposledy cítili v situaci, kdy jste nevěděli, co přesně se od vás očekává.

Jasně nastavená očekávání jsou absolutním základem motivace člověka.

Nejdůležitější manažerská dovednost je:

UMĚT PŘESNĚ A JASNĚ ZADAT ÚKOLY,
PŘEDAT OČEKÁVÁNÍ A PŘÁNÍ. 

Proto jsem pro vás připravil NOVÝ trénink 

MANAŽERSKÝ OČEKÁVACÍ ROZHOVOR

0
000
Spokojených klientů
0
768
Fanoušků
0
Seminářů
0
Let zkušeností
  • pro dokonale vyladěný tým

  • pro efektivní leadership

  • pro správné nastavení očekávání, dohod, pravidel a hranic

  • pro vyvážení výsledků / zachování vztahů

  • pro účinnou a motivační kontrolu

  • pro direktivu s lidskou tváří

  • pro probuzení potenciálu jedince a synergie celého týmu

  • pro účinné a rychlé převedení znalostí do praxe

  • pro posílení jistoty, důvěry a fokusu vašich lidí

  • pro správné nastavení postoje vašich lidí

  • pro vyřešení většiny manažerských bolestí v každodenní praxi

VĚTŠINA MANAŽERŮ VOLÍ NEFUNKČNÍ METODY.
PŘESTAŇTE TO DĚLAT JAKO VĚTŠINA.
VYUŽÍJTE TUTO PŘÍLEŽITOST!

EXPERTNÍ trénink zejména pro manažiri a obchodí ředitele, díky kterému se naučíte používat OČEKÁVACÍ ROZHOVOR jako efektivní a principiálně jednoduchý nástroj pro každodenní manažerskou praxi. 

Místo, abyste opakovali staré, vyčerpávající a nefunkční postupy, které už máte za sebou, ovládnete jeden jediný opravdu funkční nástroj, který využijete na denní bázi a nastavíte tak svým lidem jasná očekávání a pravidla. Výsledkem bude, že vaši lidé budou přesně vědět, co mají dělat a co se od nich očekává. Díky tomu budou plnit své úkoly s větší lehkostí a ve vyšší kvalitě. 

Trénink je vhodný pro všechny typologie lidí - jak pro pragmatiky, tak aktivisty či reflektory. Každý z vás si v tréninku najde vhodnou metodu, jak komunikovat s jednotlivými typy lidí.

Trénink je sestavený formou, která je praktická a okamžitě aplikovatelná do praxe.

TOMUHLE  JE  KONEC!

  • NEPLNĚNÍ PRACOVNÍCH POVINNOSTÍ
  • PROKRASTINACI
  • VÝMLUVÁM
  • KONFLIKTŮM
  • NEPLNĚNÍ PLÁNŮ A TERMÍNŮ...

CO VÁS ČEKÁ V ONLINE TRÉNINKU?

TRÉNINKOVÁ VIDEA

7 praktických kapitol plných návodů, jak dělat správně Očekávací rozhovor s použitím nové metody SRO, pro snadné zavedení do praxe. I v MP3.

PRAKTICKÉ UKÁZKY

Ukázky různých typů očekávacích rozhovorů v byznysu. Ukázky chyb, kterých je třeba se vyvarovat.

PRACOVNÍ SEŠIT

Aplikační sešit pro ještě efektivnější přenesení know-how do vaší praxe, plný konkrétních informací.

ČEHO SE ZBAVÍTE  

  • NEPLNĚNÍ ZADÁNÍ
  • NEDOSTATEČNÝCH VÝSLEDKŮ
  • KONFLIKTŮ
  • VÝMLUV
  • PROKRASTINACE
  • STRESU A NERVOZITY

CO VYŘEŠÍTE A ZÍSKÁTE

  • PLNĚNÍ PLÁNŮ A CÍLŮ
  • EFEKTIVITU PRÁCE
  • DOBRÉ VZTAHY
  • PLNĚNÍ DOHOD
  • POHODU A DOBROU NÁLADU
  • SKVĚLÝ TÝM
  • MOTIVOVANÉ LIDI

Chápu, možná jste už zkoušeli všechno možné, aby vaši lidé plnili  očekávaní a firemní cíle, ale nefunguje to...

MOŽNÁ MÁTE POCIT, ŽE SE TO DĚJE, PROTOŽE...

  • máte v týmu nesprávné lidi
  • nemají dostatek motivace, času, energie
  • nemají dostatečné finanční ohodnocení

A CHTĚLI JSTE TO ZVLÁDNOUT POMOCÍ...

  • nákladných školení
  • teambuildingů
  • obsáhlých porad, meetingů a benefitů
  • přátelskou a neformální komunikací
  • nebo naopak tvrdou direktivou

A přitom stačí ovládnout dovednost OČEKÁVACÍHO ROZHOVORU

KDYŽ LIDÉ PŘESNĚ A JASNĚ VĚDÍ, CO SE OD NICH ČEKÁ...

  • jsou více motivovaní a efektivita narůstá
  • v týmu vládne pohodová atmosféra
  • nemusíte řešit dokola ty samé konflikty a náročné situace

OČEKÁVACÍ ROZHOVOR JE JEDNODUCHOU A ÚČINNOU PÁKOU PRO KAŽDÉHO MANAŽERA, OBCHODNÍHO ŘEDITELE,  NEBO CEO.

OČEKÁVACÍ ROZHOVOR JE NÁSTROJ NA TO, ABY:

 

- VAŠI LIDÉ NESELHÁVALI

- DĚLALI TY SPRÁVNÉ AKTIVITY

- DOSAHOVALI LEPŠÍCH VÝSLEDKŮ

- BYLI VÍCE MOTIVOVANÍ

 S  METODOU "SRO" 

BUDETE ÚSPĚŠNÍ SE ZAVÁDĚNÍM DO PRAXE!

  • Tento konkrétní trénink je extrémně efektivní z hlediska aplikace do praxe. Proč? Je vytvořený v souladu námi vytvořené a v praxi ověřené metody "SRO", což je zkratka pro Systémová Racionální Opatření. Zavedení těchto opatření vás neomylně dovede k požadovanému efektu.
  • Fungují na bázi vytvoření spouštěčů žádoucího chování a drobných behaviorálních změn s okamžitým výsledkem
  • Uměli byste reagovat v situaci, kdy vaše protistrana reaguje úplně jinak, než jste očekávali?
  • Uměli byste přesně a rychle zastavit reakci rozzlobeného člověka v amoku?
  • Na tyto situace je tu metoda "SRO"!
  • Již za 10 minut denně s tímto tréninkem a metodou SRO, budou vaše rozhovory s lidmi, které vedete a řídíte, efektivnější, srozumitelné a bez vztahových problémů.

NASTAVTE SVÁ OČEKÁVÁNÍ DÍKY NOVÉMU TRÉNINKU
 OČEKÁVACÍ ROZHOVOR DO HLOUBKY

Vaše investice 6 900 Kč / 290 EUR včetně DPH.

CO VÁS ČEKÁ V ONLINE TRÉNINKU?

Trénink má formu videí podpořených prezentací. Speciálně pro tento trénink byl vytvořen i pracovní sešit pro ještě snažší aplikaci vědomostí do praxe. Tento sešit doporučujeme před zahájením programu vytisknout a mít po ruce už při sledování videí. Každá videolekce je také dostupná ve formátu mp3 pro možnost vzdělávání kdykoliv a kdekoliv, ať už třeba jedete autem, nebo jste na pochůzkách.

V tréninku najdete konkrétní ukázky očekávacích rozhovorů, pro ještě snadnější zavedení do vaší praxe.  

TRÉNINKOVÁ VIDEA

7 praktických kapitol plných návodů, jak dělat správně Očekávací rozhovor s použitím nové metody SRO, pro snadné zavedení do praxe. I v MP3.

OČEKÁVACÍ ROZHOVORY UKÁZKY

Ukázky různých rozhovorů v byznysu téma neplnění aktivit, správný postoj, jak telefonovat klientům. Poukázání na chyby, kterých je třeba se vyvarovat.

PRACOVNÍ SEŠIT

Aplikační sešit pro ještě efektivnější přenesení know-how do vaší praxe, plný konkrétních informací i zadání úkolů.

 

Naučíte se dosáhnout ideálního vyladění a nastavení týmu za 10 minut denně!

1. KAPITOLA - ZÁKLADY

  • Seznámení a základy
  • Jak vypadá nesprávně a správně nastavené očekávání
  • Jak správně dělat kontrolu a zpětnou vazbu

Vše, co potřebujete vědět o očekávacím rozhovoru - co to je, proč ho děláme, kdy ho děláme, v jakých případech ho děláme opakovaně, jak vypadá správně a nesprávně nastavené očekávání. A jak docílit toho, aby se vaši lidé těšili na kontrolu a zpětnou vazbu. Už po první kapitole se vašemu týmu i vám může hodně ulevit.

2. KAPITOLA - NASTAVENÍ

  • Jak správně nastavit očekávání
  • Tabulka očekávání
  • Proč lidé nedělají, co mají
  • Proč lidé selhávají
  • Nastavení postoje vašich lidí

V této kapitole se pozorněji podíváme na to, jak nastavit očekávání správně - na co si dát pozor a na co rozhodně nezapomenout. Jak nastavit věcné očekávání, ale také jak nastavit postojové očekávání. Také probereme, proč vlastně lidé nejčastěji nedělají co mají a proč selhávají.

3. KAPITOLA - METODIKA A POSTUP

  • Důležitost očekávacího rozhovoru
  • Formy očekávacího rozhovoru
  • Příprava na očekávací rozhovor

Blíže si vysvětlíme a ukážeme, proč je OR tak důležitý a proč je důležité udělat ho dobře. A kdy a proč je naprosto nezbytné ho dělat. Podíváme se na metodiku a formy OR a načneme i přípravu.

4. KAPITOLA - PŘÍPRAVA

  • Jak na OR připravit sebe i zaměstnance
  • Průběh OR - od úvodu k závěru

Tato kapitola se podrobně zabývá přípravou a průběhem OR - od oznámení termínu po pozitivní závěr. Příprava a dodržení struktury průběhu je esenciální pro správné nastavení očekávání a skvěle odvedený očekávací rozhovor. A to si v této kapitole ukážeme.

5. KAPITOLA - POSTOJ

  • Svoboda je za odměnu
  • Dát si povolení vyžadovat

Demonstrace moci očekávacího rozhovoru a motivační kapitola ohledně postoje. Protože bez správného nastavení postoje, našeho i zaměstnancova, se to zkrátka neobejde.

6. KAPITOLA - MOTIVAČNĚ A DIREKTIVNĚ

  • Praktická ukázka toho, jak má OR vypadat
  • OR jako motivační a direktivní nástroj

A u tématu postoje ještě chvilku setrváme. Ukážeme si, jak je důležité naučit se od svých lidí vyžadovat, ale vyžadovat lidskou formou - prosazování pravidla tvrdý k systému, měkký k člověku. Dát si povolení dělat motivační a direktivní OR.

7. KAPITOLA - POZITIVNÍ ZÁVĚR

  • Typy lidí - A,B,C
  • Motivační závěr

Jak často si jako leader uvědomujete, kdo před vámi při očekávacích rozhovoru stojí? Je to áčkový člověk, nebo snad béčkový, nebo dokonce céčkový? Dle této typologie pak vedeme očekávací rozhovor. A jak na to, to si ukážeme právě v této poslední kapitole. Čeká nás také motivační závěr.

 

BONUSOVÝ OBSAH TRÉNINKU !

Očekávací rozhovory přímo z praxe na konkrétní témata

kariéra u Petra Urbance

1. Obchodní manažer a obchodník na téma: telefonování klientům, zadání 10 uskutečněných hovorů denně (ukázka s nováčkem i zkušeným obchodníkem)

2. Manažer a nový spolupracovník v týmu na téma: postoj, loajalita, plnění dohod, pracovní nasazení

3. Obchodní ředitel a vedoucí obchodního týmu: jeden z obchodníků neplní dohodnuté obraty a aktivity

V těchto ukázkách uvidíte časté chyby v rozhovorech a zadáních, stejně tak uvidíte, jak to má vypadat správně - očekávací rozhovory s Petrem Urbancem, které jsou jasné, motivační, direktivní a efektivní.

Pojďte se mnou do akce
a buďte ještě lepší leader.

Pro vás, váš tým, váš biznis
i váš život.

Vaše investice 6900 Kč / 290 EUR včetně DPH.

Za jak dlouho se vám s tímto tréninkem vrátí?
Zítra? Pozítří? Nebo za týden? Co myslíte? Možná hned

V tomhle tréninku jsme "ZABILI" teorii praxí!

Trénink obsahuje akční videa, ukázky, rozbory, pracovní listy.

Je sestaven tak, aby byl co nejvíce praktický, přínosný a snadno aplikovatelný do života. Nepotřebujete rozsáhlé a extrémně časově náročné školení. Nepotřebujete 153 654 tipů a triků, které zaberou hodiny a hodiny času, než se jimi vůbec prokoušete, potřebujete jasný akční plán.

Tenhle trénink je nabitý  konkrétními postupy a kroky, které vás dovedou tam, kam potřebujete - do lepší manažerské praxe. Naučí vás správné manažerské komunikaci a nastavení očekávání. Díky tomu nebudou vaši lidé selhávat, protože budou přesně vědet, co mají dělat. 

Nastavte VŽDY svá očekávání!

Mnozí manažeři si totiž myslí, že očekávání je jasné - že je to samozřejmost. Každý pracovník přece ví, co se od něj očekává - plnění úkolů, proaktivní postoj, loajalita, aktivita, vhodné oblékání, nasazení, skvělé výsledky....

Myslíte si, že vaši lidé znají vaše očekávání PŘESNĚ?

TRÉNINK JE NÁSTROJ NA TO, ABY VAŠI LIDÉ PŘESNĚ VĚDĚLI, CO MAJÍ DĚLAT.  ABY DĚLALI SPRÁVNÉ AKTIVITY A DOSAHOVALI LEPŠÍCH VÝSLEDKŮ!

JAK DLOUHO BUDU MÍT TRÉNINK K DISPOZICI?

Jedním slovem? NAVŽDY. Trénink budete mít tak dlouho, jak budete potřebovat. Můžete se k němu kdykoliv vracet.

Trénink si můžete projít svým tempem z pohodlí domova.
Své zručnosti získáváte jednoduše přihlášením do členské sekce, následně pak aplikací teorie do praxe.  

S ONLINE TRÉNINKEM OČEKÁVACÍ ROZHOVOR DO HLOUBKY ZÍSKÁTE:

  • Geniální nástroj pro efektivní leadership
  • Detailní návod na správné nastavení očekávání
  • Konkrétní tipy pro transparentní komunikaci
  • Know-how "nastavení jasných pravidel a hranic"
  • Užitečný návod na to, jak motivačně své lidi pochválit, zkontrolovat a dát jim zpětnou vazbu
  • Prostor a cestu k probuzení potenciálu vašich lidí
  • Postoj leadera "tvrdý k systému a měkký k člověku" - vyvážení poměru vztahy / výsledky
  • Získáte pevnou půdu pod nohama v náročných situacích typu: lidé nedělají co mají...
  • Získáte nadhled a dáte si povolení vyžadovat
  • Naučíte se rozdělovat energii dle principu "Když ty, tak já"
  • Získáte přirozenou autoritu a respekt, díky své komunikaci.
  • Budete umět očekávací rozhovor správně oznámit, připravit a vést od úvodu až po pozitivní závěr
  • Budete leader s lidskou tváří, který má přirozený respekt a důvěru svého týmu: budete umět vyžadovat, aniž by vám v týmu skřípaly vztahy
  • Vaši lidé ve vás získají jistotu. S jasnými očekáváními, pravidly a hranicemi nebudou plýtvat energií na neustálé rozhodování a zvažování.
  • A nakonec: ušetříte si spoustu nervů, energie, času a peněz, které by vás stály neúspěšné korekce chování vašich lidí, vyhrocené vztahy na pracovišti, prodlužování termínů a nestíhání, ke kterému dochází, je-li očekávání špatně nastaveno, nebo není-li nastaveno vůbec.

VAŠI LIDÉ OD VÁS OČEKÁVAJÍ

JISTOTU, POHODU, DŮVĚRU A ROZHODNOST

ZÁKLADEM JE VAŠE KOMUNIKACE A AKCE.

JAKOU MÁM JISTOTU, ŽE MI TO BUDE FUNGOVAT?

Tyto postupy používám každý den již řadu let a vím, že fungují. Fungují mně i stovkám manažerů a leaderů,
kteří se svěřili do mých rukou.

Jsem si natolik jistý tím, že trénink Očekávací rozhovor do hloubky splní vaše očekávání, že vám dávám 30 denní garanci vrácení peněz bez udání důvodu

A to je fér. Co říkáte?

PROČ SI VYBRAT PRÁVĚ PETRA ?

Peter Urbanec je uznávaný lektor, kouč, mentor, obchodník a manažer kovaný ve skoro 30 leté praxi toho nejtvrdšího biznisu.

Je zakladatel a majitel společnosti Garnet Peers, která se zabývá vzděláváním a koučinkem firem i jednotlivců.

Peter Urbanec je jednou z nejuznávanějších osobností v oblasti managementu, obchodu i osobnostního růstu v Česku i na Slovensku.

Je autorem mnoha úspěšných online programů, jako například Manažerské ImpulzyObchodnické impulzy

Razí přesvědčení, že není důležité, co se kolem nás děje. Důležité je, jak na to reagujeme. To utváří naše štěstí, náš život, náš svět.

 

CO ŘÍKAJÍ O PETROVI?

Pojďte se mnou do akce
a buďte ještě lepší leader.

Pro vás, váš tým, váš business
i váš život.

Vaše investice  6900 Kč / 290 EUR včetně DPH.

Za jak dlouho se vám s tímto tréninkem vrátí?
Zítra? Pozítří? Nebo za týden? Co myslíte?

Platí 30 denní garance spokojenosti.

podpora@impulzy.cz
+420 735 019 833
+421 948 775 009 a +421 948 398 577
© 2023 S radostí k úspěchu s.r.o.